{{ alert.message }}

Produkter i kurv: {{ count }}

Vis kurv
Stress- og trivselsvejleder - Axept
22504
page,page-id-22504,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,woocommerce-demo-store,ajax_updown,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
grønlinje

Stress- og trivselsvejleder

Ønsker du at bidrage til øget trivsel på din arbejdsplads?

Vil du være med til at forebygge stress og mindske sygefraværet i din organisation?

Er du interesseret i at give din kommunikation et professionelt løft?

 

Så kan Axept tilbyde dig en spændende uddannelse, der henvender sig til medarbejdere og ledere, som arbejder med HR, trivsel, arbejdsmiljø, stressforebyggelse og – håndtering o.l.

 

Forventninger og udbytte

Den perfekte stress- og trivselsvejleder:

  • har øjne og øre åbne over for det, der er vigtigt for at skabe trivsel
  • spotter psykiske problemer på en arbejdsplads
  • giver hjælp til selvhjælp
  • tilbyder kolleger hjælp og sparring, når noget gør ondt
  • tager initiativ til at igangsætte trivselsfremmende processer
  • synliggør forhold, der skaber trivsel
  • inspirerer til glæde, smil, gnist og energi m.m. til en god dag på jobbet

 

Uddannelsen til stress og trivselsvejleder giver dig redskaber og metoder til at sætte det gode arbejdsmiljø på dagsordenen sammen med viden om psykisk arbejdsmiljø, når det er bedst.

 

Du kan forvente at få masser af inspiration til igangsættelse af processer, læring vedr. håndtering af konflikter og stress og styrkelse af dine kommunikative færdigheder.

 

Endelig kan du glæde dig til en uddannelse, hvor grin og sjov er vigtige ingredienser, og du vil møde kompetente og dygtige undervisere med megen erfaring, festligt humør og glimt i øjet.

Black and white landscape with tree and bench.

Undervisningen

Forløbet har en varighed på 4 dage og afsluttes med et diplom.

 

Indholdet på uddannelsen er centreret om at give dig viden om trivsel, så du kan agere og vejlede ud fra en kvalificeret indsigt og forståelse.

 

Temaer som psykisk arbejdsmiljø, trivsel og arbejdsglæde vil indgå sammen med en række forebyggelses- og håndteringsredskaber, som du kan bruge, når der er problemer, konflikter eller anden form for mindre trivsel til stede.

 

Du kan glæde dig til at lære mere om det gode psykiske arbejdsmiljø, hvad det indeholder, hvordan det etableres og udvikles og om de vigtigste faktorer i etableringen og fastholdelsen af den trivselsbevidste arbejdsplads.

Du vil få viden om:

  • hvorfor det er vigtigt med trivsel
  • hvad trivsel betyder for både den enkelte medarbejder og for arbejdspladsen
  • hvordan vi kan påvirke til mere trivsel i dagligdagen
  • hvad en stress- og trivelsvejleders opgaver består i
  • hvordan en stress- og trivselsvejleder bruges på arbejdspladsen
  • hvordan et trivselssamarbejde mellem ledere og medarbejdere omkring kan foregå
  • stress kontra trivsel
  • stresssymptomer og stressfaser
  • stress og sygefravær

 

Du vil også komme til at arbejde med følgende temaer:

  • Redskaber til håndtering og forebyggelse af stress:
  • Inspiration til trivselsarbejdet i hverdagen
  • Den gode samtale med stressramte og medarbejdere, der ikke trives

Sted:

Fredericia

 

Tid:

13. + 30. november 2017,  22. – 23. januar 2018 –  kl. 9.00 -16.00

 

eller

 

12. + 29. november 2018, 23. – 24. januar 2019 – kl. 9.00 – 16.00

 

Pris:

Kr. 9.900 ekskl. moms – inkl. forplejning

Der er også mulighed for at lave et uddannelsesforløb, som er skræddersyet til netop din organisation. Kontakt os på 4030 1495 for at høre nærmere.

 

Hent et produktblad her.

Print Friendly

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Afbryd