Så byder Axept på et forrygende kursus, som henvender sig til dig som leder eller mellemleder, der ønsker at kvalificere egne kompetencer til at kunne tage en ligeværdig samtale med medarbejdere, der har en del fravær på arbejdspladsen.
At få belyst, klarlagt og afprøvet begreber, dialogformer og værktøjer til omsorgssamtalen således, at du efter endt kursus er i stand til at forberede, udføre og efterbehandle en omsorgssamtale.
Der vil være både oplæg og dialog med direkte afsæt i den hverdagssamtale, du oplever som leder og har med medarbejderne. Du kan glæde dig til at lære og træne forskellige procedurer og strukturer i forbindelse med omsorgssamtalen, en række spændende metoder og gode værktøjer.
Vi har på kurset grundlæggende fokus på den gensidige, gode og åbne og tillidsfulde kommunikation, som en omsorgssamtale bygger på. Vi vil desuden på kurset gerne bidrage til en lettere finpudsning af de samtalemodeller og kommunikationsværktøjer, du som leder allerede gør brug af.
Kurset strækker sig over 2 dage med en mellemliggende træningsperiode. Dagene er af praktisk karakter med teoretiske input og krydret med masser af inspiration.
Vi tilrettelægger naturligvis kurset i samarbejde med dig og din organisation, så forløbet kommer til at matche de særlige behov og ønsker, I har.
Hent et produktblad her.