{{ alert.message }}

Produkter i kurv: {{ count }}

Vis kurv
Relationer og børns tænkefærdigheder - Axept
24225
page,page-id-24225,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,woocommerce-demo-store,ajax_updown,page_not_loaded,,select-theme-ver-1.8,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12,vc_responsive
grønlinje

Relationer og børns tænkefærdigheder

På basis af vores egen forskning om Mediated Learning Experience og inklusion i dagtilbud og skole vil vi fortælle om Mediated Learning Experience. Hvad oplever pædagoger og lærere i dagtilbud og skole at kunne med denne metode, som de kun vanskeligt kan uden?

Indhold

  • Hvad er Mediated Learning Experience?
  • Hvad vil det sige, at hjernen er plastisk og foranderlig?
  • Hvad betyder det for den pædagogiske og inkluderende praksis?
  • Hvad vil det sige at mediere?
  • Hvordan kan man mediere i samspil med et enkelt barn, med børnegrupper eller klasser?
  • Hvordan kan børn være hinandens mediatorer?
  • Hvad oplever pædagoger og lærere potentialet i Mediated Learning Experience er?
  • Hvordan lærer professionelle at mediere?

 

Målgruppe: lærere, pædagoger, ledere, konsulenter og psykologer.

 

Varigheden er 2 – 3 timer.

 

Vi designer naturligvis gerne et foredrag, der matcher netop det behov, du og din arbejdsplads har.

 

Hent et produktblad her.

 

Ring til os på tlf. 40 30 14 95 for yderligere information. 

Group of cheerful children wearing school uniform lying down on grass & laughing elevated view.
Print Friendly

This is a demo store for testing purposes — no orders shall be fulfilled. Afbryd